לחן ויילר מנחת השתלמויות מציגה
דואגים לצוותי ההוראה כך שידאגו לתלמידות ולתלמידים
השתלמויות במרכזי פיסג"ה
מותאמים לצרכי המורה
גמישות לדרישות התקופה והמשרד
» בניית חוסן ריגשי
» מענה טכני
» הטמעת כלים טכנופדגוגיים
» למידה היברידית
» הגדלת ההשתתפות בכיתה
» עקרונות וכלים פרקטיים
כיום ברור שהחוסן הריגשי-חברתי של המורים עומד בראש סדר העדיפויות,
כך שתחושת חוסן גבוהה של צוותי ההוראה
תתיתן מענה לחוסן הריגשי-חברתי של התלמידים.
על כן ההשתלמויות בנויות כך שהן מותאמות לצרכי המורים.
כדי שמורים יצאו עם תחושת הצלחה
יקבלו ערך מהשתלמות פיסג"תית
וימשיכו בשליחות שלהם - בגאווה!
המפגשים בנויים בצורה של מודלינג כך שלכל איש/ת צוות מתאפשר
לחוות בעצמו את הכלים הנלמדים ולהוסיף הנאה להוראה.
ניתן להתאים כל אחד מהתחומים למספר השעות הנדרש בפיסג"ה:
מפגש אחד של 3-5 ש"א
8-10 שעות בשני מפגשים סדנאיים
או שלושה עד חמישה מפגשים קצרים
השתלמות של 12-15 שעות במפגשים שבועיים.
כל המפגשים מקוונים
בוגרת הכשרת משה"ח להשתלמות טכנופדגוגית תשפ"א
לחן ויילר - אשת חינוך, מנחת השתלמויות לעובדי הוראה שרוצים לקחת את המושכות לידיים ולנהל למידה מייטבית בעידן החדש.
בעלת תואר ראשון בחינוך יצירתי ותעודת הוראה.
פועלת בשדה החינוכי מזה 14 שנה בגנים, בבתי הספר ובחינוך הבלתי פורמאלי, בתפקידי הדרכה וניהול.
יזמית חינוכית ומלווה תהליכים חינוכיים עם הורים וצוותי הוראה.
הנחיית למידה וחקר בקבוצות
איך לעבור מהוראה פרונטאלית בה המורה מעבירה ידע,
לכיתה פעילה בה התלמידים לומדים עצמאית ואקטיבית בקבוצות.
בהדרכה נראה איך לגוון את הלמידה,
לאפשר ביטוי גם לילדים שקטים,
ולשלב למידה חברתית-ריגשית (SEL) בשיעור
מבלי לאבד שליטה על ההתנהלות בכיתה.
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר